Monday, March 26, 2007

yeni bir cocugunz doguyor,
lutfen bunu engelleyın daha ana rahmine dusmedi ama dusmek uzere,yeni kultur bakanınızı..cok yeni veya ben yeni televizyondan duydum veya spor bakanınızı(mehmet
aliyılmaz da tedbir alsın ,ona ne veya nasıol alacagını ben soyleyemiyorum,o kendi cozsun)
kultur bakanımız uykucunun herhalde uykuları kacmıstır.en azından secimlere kadar uyuyamıyacagı gercektir.(o pek takmaz zatenuyuyor).
vet hulya avsar. ya kultur yada sporo bakanı olmak ıstiyormus ,kendi soyledı,ve gariptirki,benim teniscim gurur duydugum İPEK SENOGLU nun yanında ve TED kulubunde.
kınıyorum,uzuluyorum olmamalı sanatın ne oldugunu ve kulturun ne oldugunu anlayamayan futbolcu tanju nun kız (Oo zaman duldu galiba) arkadası,kaya ciligiroglunun sayın eski esi ve
magazin dunyamızın vazgecilmez kisisi yeni kultur veya spor bakanımız olacak,.
ben turkiyede yasamak istiyorum,sokları ve sacmalıkları duymadan gayet medeni ve siyaseti meze yapmayanların yasadıgı bir ulkede.

4 comments:

Kayaoğlu 29 said...

Hülya Avsar'in demeci: "Keşke sanatçı olmak yerine spor bakanı olsaydım. İpek Şenoğlu’nun sponsorunun olmadığını öğrenince çok şaşırdım. Eğer ben spor bakanı olsaydım ortalığın tozunu atardım. Düşünün, Türkiye’de tenis dendiğinde insanların aklına ben geliyorum. Bu durumdan utanıyorum."

Bu da Hülya Avsar'la ilgili cok güzel bir yorum (Burha Ayri'den):

Yıllar yılı Hülya Avşar’ın ‘Tenis şovları’nı izledik. Servislerini, forhandlerini pek fark edemedik. Bu kez ulusal ekranların en az yarısında, yeni görüntüleri yayınlandı. Üstüne üstlük tayt giymemişti. Sanırız yine kendi tezgahladığı bir organizasyondu. Ancak, ekrana gelenlerin tamamına yakını ‘Backhand’lere takılıp kaldı. Hani İngilizce deyime bakmayın, bunu biz uydurduk. İbo’nun dediği gibi “Amors’lardı bunlar”. Hayallerimiz mahvoldu. Yılların idolü yıkıldı. Eğer arada yüzünü fark etmesek “Emral Avşar da raket tutmaya başladı” diyecektik.

Olayın iki boyutu daha var. İlki, Hülya bir daha taytsız korta çıkmamalı. Hatta, bu sarkık baldırlarıyla yatak sahnesi bile çevirmesin. Doğrusu ‘Dünya yakışıklısı’ Sadettin Saran’a son seçimi dolayısıyla şaşkınlığımızı iletmeyi unutmuyoruz. Bu işi de Fenerbahçe’ye futbolcu transferine çevirdiği belli. Tek kutlamayı ise Kaya Çilingiroğlu’na yolluyoruz. Tam zamanında tüymüş!

Yigit Tileylioglu said...

Sadi Amca,

Gercekten de yazdiklariniza sonuna kadar katiliyorum. Hepimizin bu ulkeyi daha iyi ve daha yasanabilir hale getirmesi ici cok calismasi gerekiyor. Bu tur kendini bilmez, haddini bilmez insanların bizim gundemimizde olmaması gerekiyor, bu insanlara pay vermemiz gerekiyor. Pay verenlere de tepki gostermemiz gerekiyor. Tepkisizlik, koyun surusu psikolojisi herhalde hepimizin en onemli zaafı.. Bunların hepsini asmaliyiz daha guzel bir yerde yasamak icin..

Saygılar

P.S. Nurinin yapıstırmıs oldugu yazı gercekten cok guzel ve yerinde olmus...

Yigit Tileylioglu said...

Not: Anladığım kadarıyla yazımın son cümlesi biraz yanlis anlasilabilecek halde. Orada kullanmis olduğum sözcük
"aşmalıyız" "asmalıyız" değil.

siyahbeyaz said...

tepkilerinize tesekkurler,inanın cok dusundum bu bayanın bir resim sergisinde guzel sanatlar bolum baskanına verdigi cevap ve sonraki tartısmaları beni cok uzmustu.o zaman paylasacagım bir blog olayım yoktu belki cok anlattım cok tartıstım hep sozde kalmıstı.
ben 1984 senesinden beri tenisin icindeyim bunun yani tum idari kurullarında calıstım bunun 1985 ve 2000 yılları baskanlıgımla gecti,su andada onursal baskanıyım.ama aktif .bunu niye soyluyorum.kisiler kim ve ne oldugunu bilmeli ve orada burada sadece laf soylemek icin konusmamalı,eger onlar konusursa,gayet aptalca bir gerekce ile(reklamın kotusu olmaz) diye dusunerek aptalca yapılan olayları kabul etmemeliyiz.ben etmiyorum ve etmeyecegim,tenis sporunu bu veya bu dusuncede olanlara bırakmamalıyız.ben bırakmayacagım.