Thursday, February 15, 2007

genel

bu aksam sevdiklerimle beraber sevgililer gunu ertsi (benim icin sevenler ve sevinenler gunu)sevdiklerimle beraberdim,bize nedi bilirsiniz.sevgi ve sevilmek sadece insanlara empoze edilen ve sevgililer olmak zorunlulugunda olmamalıyız.ben bu aksam tum sevinen ve beni sevenlerle beraberdim.genc neslimle bereaberdim.bana sevgi verdiler ,karsılksız ve yanımda sevgilimde vardı.cocuklarımın annesi mehpare,bazen tartıssaksa o benim sevgilim ve hep oyle kalacak.
neler oldu,aydın,can,ece bana yine sevgi ile hayat verdiler,artık ben onların,sadi abisi ve sadisi olacagım bana ne mutlu.yasam kısa gibi ama sevimek inanın yasamıuzatıyor,bende bu gun daha uzun yasayacagıma inandım.sevgi her syi izafi olarak uzatıyor,bende galiba uzun yasayacagım.sagolu,ece aydın ve can sizleri seviyorum ve sevecegim.

2 comments:

ece said...

biz de seni cok seviyoruz sadi abi! gerek hayat gorusu, gerek tavsiye, gerek de sevgin olsun bize verdiklerin icin cok tesekkur ederiz

Can said...

mehmet i de unutma buarada.Şadi abi ilham kaynağımızsın.