Thursday, February 1, 2007

oglum ve kızıma

oglum ve kızım,
bugun bir olay var turkıyede ulkemde,derin devlet,basbakan bile bunu cozememis,derin devlet var diyor,bir eski basbakan,oradasın coz diyor bir muhalafaet lideri bun u soylemeye hakkın yok diyor su anda televizyonda onem li haberler,ana haberler,ve ciddi tv ler komu oyu arstırması yapıyor cık ciddi espri degil gercek derin devleti arıyorlar.kimi vatandas vallahi ben gormedim kimi nasıl biri bu,kinm yurur ve gorunurmu diyor,ınanan bu gercek vay benim insanım vay bana,eger ilerde siz bulursanız bu dunyada olmasam bile ne olur bana soyleyın bir yazı bırakın yattıgım yere inanan bir ulkenın basbakanı ble bilemiyorsa benim generasyon hic bilemiycek.ama inanaı onlar kendilerı,kendilerini bile bilemeyen bizleri yonetenlere binlerce vahşyazık benim ulkeme yazık sızlere ınanılır bir ulke veremedıgımiz bizlere
ozur diliyorum.

1 comment:

Ahmet C. Toker said...

Bizden ozur dilemene gerek yok Baba, cunku bu konuda en az senin kadar sucluyuz. Bir ulkenin gencligi olarak apolitize olmaya, politika olarak asilsiz komplo teorilerine kanmaya, statukoya karsi koymak yerine onlarla yasamaya, siyasi partileri tenkit edip hicbirsey yapmamaya, alternatif uretmemeye devam ettikce biz de cocuklarimiza inanilir bir ulke birakamayacagiz...

Bence konunun ozu derin olsun sig olsun devlet diye hep var olan ama hic gorunmeyen bir kisiligin olmadigini, insana verilen sayginin, bireyin haklarinin korunmasinin bireylerin olusturdugu butun olan devletin korunmasi oldugunun kavranmasi. Ama yolun basindayiz, boyle karisikliklarin olmasi dogal, yeterki gitmek istedigimiz hedefi sasirmayalim.